Skip to content

Een klacht – Thuiszorg

Het indienen van een klacht over de kwaliteit van de zorg verleend door de thuiszorgaanbieder aan de patiënt. Dit omvat problemen zoals onprofessioneel gedrag, gebrek aan zorg, slechte communicatie, of het niet naleven van afgesproken zorgplannen en afspraken.

Een klacht

Bij Pro Actief Thuis vinden we een klacht een belangrijk signaal. In de behandeling van klachten nemen we iedereen serieus. Bent u ontevreden over onze zorg- en dienstverlening? Dan kunt u dat bespreken met onze medewerkers of de leidinggevende. Lukt het niet om tot elkaar te komen, dan kan ook de klachtenfunctionaris met u zoeken naar een oplossing. De klachtenfunctionaris kunt u bereiken op telefoonnummer 088 733 16 00 of per e-mail: info@proactiefthuis.nl

Leidt deze informele aanpak niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u terecht bij de klachtencommissie. U kunt u zich ook rechtstreeks wenden tot de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie. Pro Actief Thuis heeft zich aangesloten bij een regionale klachtencommissie, samen met andere zorgorganisaties in de regio. Deze klachtencommissie bestaat uit onafhankelijke leden. De klachtenregeling kunt u opvragen bij info@proactiefthuis.nl

U kunt uw klacht richten aan:

Tarasconweg 2 – A.138, 5627 GB, Eindhoven

info@proactiefthuis.nl

Wel tevreden? Ook dan horen wij graag van u! Wilt u ons een compliment maken of heeft u suggesties, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar info@proactiefthuis.nl

De beste manier om een klacht op te lossen, is door deze direct te bespreken met uw verzorgende. Als dat niet mogelijk is of u liever een formele klacht indient, kunt u dit doen via ons klachtenformulier.

U kunt uw klacht ook per post sturen naar:

ProActief Thuis
T.a.v. de klachtenfunctionaris

Tarasconweg 2 – A.138
5627 GB Eindhoven

Onze klachtenfunctionaris zal samen met u bekijken hoe uw klacht het beste kan worden opgelost, met als doel een oplossing binnen tien werkdagen te bieden.

Klachtencommissie

Als u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van Vereniging Spot.
Via e-mail naar klacht@verenigingspot.nl of per brief aan SPOT, De Molen 92, 3995 AX in Houten t.a.v. de klachtenfunctionaris.

Na onderzoek ontvangt u zo snel mogelijk een oordeel van de commissie. Het bestuur van ProActief Thuis krijgt het advies en neemt op basis daarvan een beslissing over eventuele vervolgstappen.

Copyright © 2025 Ontwikkeld door Argiweb

cta label

Thuiszorg nodig?

Bel ons gerust op

088 - 733 16 00

Bereikbaar van ma t/m vr
van 09:00u t/m 17.00u


Liever een terugbel afspraak?

Laat uw gegevens achter zodat wij u kunnen bellen om de mogelijkheden van thuiszorg te bespreken.